2022 میں بڑھنے کے لیے 15 YouTube Shorts آئیڈیاز


how to make money from youtube shorts

2022 میں بڑھنے کے لیے 15 YouTube Shorts آئیڈیاز
انسٹاگرام ریلز اور ٹک ٹاک کی مقبولیت میں اضافے کے بعد، یوٹیوب نے مختصر شکل کے ویڈیو مواد کے بینڈوگن پر چھلانگ لگائی اور کیسے۔ آج، YouTube شارٹس پلیٹ فارم پر آپ کے چینل کو بڑھانے کے لیے سب سے آسان مواد کے فارمیٹس میں تبدیل ہو رہے ہیں۔ وہ آپ کو زیادہ سے زیادہ ملاحظات اور سبسکرائبرز حاصل کرنے میں مدد کر سکتے ہیں نصف کوشش کے ساتھ جو آپ نے مکمل YouTube ویڈیوز میں ڈالی ہے۔

لیکن یہاں ایک چیلنج یہ ہے کہ مسلسل مواد تخلیق کرنے کے لیے بہترین آئیڈیاز سامنے لایا جائے۔ اور یوٹیوب سمیت کسی بھی پلیٹ فارم کے لیے مستقل مزاجی اہم ہے۔ اس مقصد کے لیے، ہم نے 16 انتہائی موثر YouTube شارٹس آئیڈیاز کی ایک فہرست مرتب کی ہے جو آپ کو انگوٹھے سے روکنے والا مواد بنانے اور YouTube پر اپنے برانڈ کو بڑھانے میں مدد کرے گی۔ اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی کچھ آئیڈیاز ہیں، تو آپ InVideo پر مفت اکاؤنٹ کے لیے سائن اپ کر کے انہیں زندہ کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو پریشان نہ ہوں کیونکہ ہم نے آپ کو کور کر لیا ہے۔
یہاں وہ خیالات ہیں جن کے بارے میں ہم مضمون میں بات کریں گے:
1. پہلے اور بعد میں
2. مصنوعات کے فوائد
3. اپ ڈیٹس اور رجحانات
4. پردے کے پیچھے
5. منی ٹیوٹوریل/ہیک
6. Mini vlogs
7. ٹرینڈنگ میمز
8. کسٹمر کے جائزے
9. صنعت کے حقائق
10. حوصلہ افزا مواد
11. منفرد حقائق
12. طویل شکل کے مواد کو دوبارہ استعمال کریں۔
13. کہانیاں بانٹیں۔
14. ان باکسنگ ویڈیوز
15. خبریں اور واقعات
بونس: InVideo کا استعمال کرتے ہوئے YouTube Shorts بنانے کا طریقہ
آو شروع کریں!
1. پہلے اور بعد کی ویڈیو بنائیں -
ویڈیو بنانے کے آغاز سے پہلے اور بعد میں ویڈیوز ایک ہٹ رہے ہیں اور یہاں رہنے کے لیے ہیں۔ YouTube شارٹس سے پہلے اور بعد کا آئیڈیا نہ صرف دلکش ہے بلکہ آپ کو یہ دکھانے میں مدد کرتا ہے کہ آپ کا پروڈکٹ کیسے نتائج لا سکتا ہے۔ اس آئیڈیا کی خوبصورتی یہ ہے کہ جب تک آپ کے پروڈکٹ یا سروسز کا نتیجہ واضح طور پر متعین ہو، آپ اسے مختلف طاقوں کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

مثال کے طور پر اگر آپ بالوں کی دیکھ بھال کرنے والے برانڈ ہیں، تو آپ اپنی پروڈکٹ کو استعمال کرنے سے پہلے اور اسے استعمال کرنے کے بعد آسانی سے ٹیسٹ مضمون کے بالوں کی نمائش کر سکتے ہیں، جیسا کہ ذیل کی مثال میں ہے۔ آپ کو صرف دو الگ الگ شاٹس کی ضرورت ہے - ایک پہلے ورژن میں سے اور ایک بعد کے ورژن میں سے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ نتائج واضح طور پر دکھائی دے رہے ہیں تاکہ سامعین اسے آسانی سے نکال سکیں۔ بہترین حصہ؟ آپ یہ سب کچھ 10 سیکنڈ کے اندر اچھی طرح کر سکتے ہیں! 
Before and After

 2.مصنوعات کے فوائد پر گہرائی سے چلائیں۔
آپ جانتے ہیں کہ اپنے سامعین کو اپنی مصنوعات کے استعمال کے فوائد سے آگاہ کرنے کا ایک بہترین طریقہ کیا ہے؟ اس کے بارے میں ایک تفریحی اور دلکش یوٹیوب شارٹس ویڈیو بنانا۔ چونکہ YouTube کے سامعین سیکھنے والوں، اور تفریح ​​کرنے والوں کا ایک بہترین مرکب ہے – لوگوں کو آپ کے پروڈکٹ کے بارے میں مزید جاننے کے لیے یہ بہترین جگہ ہے۔ اور دلکش Shorts بنانے کا ایک بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ ان تمام فوائد کی فوری فہرست بنائیں جو آپ پیش کرتے ہیں۔
مثال کے طور پر اگر آپ کا برانڈ لوگوں کو اچھی نیند لینے میں مدد کے لیے سفید شور والی مشینیں بناتا ہے، تو آپ InVideo سے اس ٹیمپلیٹ کا استعمال کر کے 30 سیکنڈ کی مختصر ویڈیو میں فوائد کا خاکہ بنا سکتے ہیں۔ آپ کو صرف چند دلکش کیپشنز کے ساتھ آپ کے پروڈکٹ کے 4-5 مختلف شاٹس کی ضرورت ہے۔ بس ٹیمپلیٹ میں اسٹاک میڈیا کو اپنی مرضی سے تبدیل کریں اور آپ جانے کے لیے تیار ہیں۔


3.اپ ڈیٹس اور رجحانات کا اشتراک کریں۔
اپنے سامعین کو اپنے برانڈ سے جڑے رکھنے کا ایک بہترین طریقہ یہ ہے کہ ایسا مواد تیار کیا جائے جو آپ کی مصنوعات یا سروس کے دائرہ کار سے باہر لیکن پھر بھی آپ جو پیش کر رہے ہیں اس کے اندر ان کی مدد کرے۔ رجحانات اور اپ ڈیٹس ایسا کرنے کے لیے یوٹیوب شارٹس کا ایک بہترین آئیڈیا ہے۔

جب آپ یہ سوچ رہے ہیں کہ کون سے رجحانات پوسٹ کرنے ہیں، سب سے پہلے آپ جو کرنا چاہتے ہیں وہ یہ ہے کہ آپ کے طاق میں کون سی مختلف پوسٹس ٹرینڈ ہو رہی ہیں اور پھر دیکھیں کہ آپ انہیں اپنے برانڈ کے لیے کیسے نقل کر سکتے ہیں۔ InVideo میں، ہم گرم اور ٹرینڈنگ ٹیمپلیٹس کو اپ ڈیٹ کرتے رہتے ہیں جنہیں آپ کے اہداف کے مطابق اپنی مرضی کے مطابق بنایا جا سکتا ہے۔

مثال کے طور پر، اگر آپ فیشن برانڈ ہیں، تو آپ آسانی سے اپنے سامعین کے لیے فیشن ٹرینڈز اپ ڈیٹ ویڈیو بنا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر آپ ٹاپ 5-10 اسٹائلز کے خوبصورت مونٹیج کے ساتھ مردوں کے فیشن کے لیے ٹرینڈ اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں۔ اس سے نہ صرف سامعین کو آپ کے برانڈ کے ساتھ بہتر طور پر جڑنے میں مدد ملے گی بلکہ طویل مدتی وفاداری بھی بڑھے گی – یہ سب 60-سیکنڈ کی ویڈیو کے ساتھ ہے۔ یہاں اسٹاک فوٹیج کو اپنے کلپس کے ساتھ تبدیل کریں یا یہاں اپنے برانڈ کے لباس میں پلگ 
لگائیں، متن کو تبدیل کریں اور کچھ موسیقی شامل کریں اور آپ جانے کے لئے تیار ہیں۔

4.تفریحی اور مستند BTS کلپس کا اشتراک کریں۔
پردے کے پیچھے یا BTS یوٹیوب شارٹ میں اپنے برانڈ کمیس کو چینل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ آپ کو صرف اپنے پروڈکٹ یا سروس کے استعمال کی کچھ BTS فوٹیج شوٹ کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ آپ کے سامعین کے ساتھ گہرا تعلق استوار کرنے کے لیے ٹیم ورک اسپیس، ورک کلچر، اور بہت کچھ کا BTS بھی دکھا سکتا ہے۔ مثال کے طور پر اگر آپ ایک ایسی کمپنی ہیں جو ڈیلیوری ماڈل پر کام کرتی ہے، تو آپ اگلی ڈیلیوری کے لیے اپنے اور اپنی ٹیم کے پیکنگ بکس کی ویڈیو ریکارڈ کر سکتے ہیں اور ان تمام لمحات کو YouTube Shorts ویڈیو میں مرتب کر سکتے ہیں۔

اچھی بات یہ ہے کہ آپ کو فوٹیج مرتب کرنے اور ویڈیو بنانے میں گھنٹوں خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ InVideo سے اس ٹیمپلیٹ کا استعمال کرتے ہوئے آسانی سے کر سکتے ہیں، جو نہ صرف انتہائی مزے کا ہے بلکہ کام پر آپ کی ٹیم کی تصاویر اور ویڈیوز شامل کرنے کے لیے اپنی مرضی کے مطابق کیا جا سکتا ہے۔
5.ایک چھوٹے ٹیوٹوریل میں تفریحی ہیکس کا اشتراک کریں۔
چھوٹے ٹیوٹوریل یا ہیکس برانڈز اور مارکیٹرز کے لیے ہمیشہ سے مواد کی بالٹی رہے ہیں۔ کام کرنے کے لیے نہ صرف لامحدود آئیڈیاز ہیں، بلکہ وہ ناظرین بھی پسند کرتے ہیں۔ اگر آپ کسی تکنیکی پروڈکٹ کو اس کے غیر ضروری جارگن کو ختم کرنا چاہتے ہیں، تو منی ٹیوٹوریلز شروع کرنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہیں۔ آپ اس کے ساتھ پروڈکٹ کے طریقہ کار، پوشیدہ افعال اور بہت کچھ کی بھی وضاحت کر سکتے ہیں۔ آپ کیپشن کی مدد سے ٹیوٹوریل کے ہر مرحلے کا خاکہ بنا سکتے ہیں۔

آپ نیچے دیے گئے ٹیمپلیٹ جیسے مسئلے کے بیان کے ساتھ شروع کر سکتے ہیں اور اس کے لیے فوری اور موثر جوابات فراہم کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کے سامعین کے لیے فوری قدر لانے میں مدد کرتا ہے، جبکہ انہیں مزید کے لیے واپس آنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
6.ایک جمالیاتی منی بلاگ شیئر کریں۔
Mini-vlogs تخلیق کرنے میں انتہائی مزے کے ہیں۔ وہ آپ کی کمپنی کے سی ای او کی زندگی کے ایک دن سے لے کر ایک مختصر پروڈکٹ ویڈیو جائزہ تک ہو سکتے ہیں۔ انہوں نے بہت زیادہ مقبولیت حاصل کی ہے اور TikTok اور Instagram Reels اور اب YouTube Shorts میں اپنا راستہ بنا رہے ہیں۔

سب سے اچھی بات یہ ہے کہ وہ بنانے میں بہت آسان ہیں۔ آپ کو صرف اپنے فون پر شاٹ ہونے والے کلپس کی ضرورت ہے، مرتب کردہ یا ٹرینڈنگ میوزک کے ساتھ جوڑنا اور آپ کو اپنے لیے ایک انتہائی جمالیاتی ویڈیو مل گئی ہے جو آپ کے سامعین کو راغب کرنے کے لیے پابند ہے۔ یہاں تک کہ ایک اضافی عنصر شامل کرنے کے لیے آپ وائس اوور بھی شامل کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کلین ایڈیٹ بنانے کے لیے جدوجہد کریں گے، تو اس شاندار ٹیمپلیٹ کو دیکھیں جہاں آپ اسٹاک فوٹیج کو اپنی مرضی سے تبدیل کر سکتے ہیں، کلپس کو اپنی منتخب کردہ موسیقی کے لیے وقت کے لیے تراشیں اور آپ جانے کے لیے تیار ہیں۔
7.میمی ویگن پر سوار ہوپ
آن لائن رجحان ساز مواد کو تلاش کرنا اور اسے اس انداز میں ڈھالنا جو آپ کے برانڈ کی آواز کے مطابق ہو ایک زبردست یوٹیوب شارٹس آئیڈیا ہے جو نہ صرف کم کوشش ہے بلکہ بہت زیادہ منافع بھی پیش کرتا ہے۔ میمز میں آپ کے برانڈ کی ویڈیوز کو وائرل کرنے کی صلاحیت ہے۔ اور meme ویڈیوز کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ آپ انہیں InVideo کے meme میکر کا استعمال کرتے ہوئے 5 مراحل سے کم میں بنا سکتے ہیں۔

میمز کی صلاحیت بہت زیادہ ہے کیونکہ آپ موجودہ ٹیمپلیٹس کا استعمال کرکے اپنے طاق کے اندر کسی بھی متعلقہ صورتحال کو میم میں تبدیل کر سکتے ہیں، جیسے کہ یہ ایک بدمزاج بلی ہے جسے کسی بھی ایسی صورتحال میں استعمال کیا جا سکتا ہے جو اسی طرح کے جذبات کی ضمانت دیتا ہو۔ اس میم کو اپنا بنانے کے لیے، آپ کو صرف اس متن کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہوگی جو آپ کے سامعین سے متعلق ہے اور آپ جانے کے لیے تیار ہیں۔
8.یوٹیوب شارٹ میں صارفین کے جائزے مرتب کریں۔
موجودہ آن لائن معیشت میں صارفین کے جائزے سماجی ثبوت کی ریڑھ کی ہڈی ہیں۔ اور اپنے صارفین کو بات کرنے دینا YouTube Shorts کا ایک بہترین آئیڈیا بناتا ہے۔ یہ نہ صرف صارف پر مبنی مواد کو استعمال کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے بلکہ آپ کے برانڈ کو صداقت اور اعتبار بھی فراہم کرتا ہے۔

صارفین کے جائزوں کا استعمال کرتے ہوئے یوٹیوب شارٹس کی ویڈیو بنانے کے لیے، آپ یا تو اپنے موجودہ صارفین سے اپنے پروڈکٹ یا سروس کا استعمال کرتے ہوئے اور ان کا جائزہ لینے کے لیے اپنی ویڈیوز بھیجنے کے لیے کہہ سکتے ہیں۔ یا آپ InVideo پر اس طرح کی تفریحی ٹیمپلیٹ کا استعمال کرتے ہوئے ان کے تحریری جائزوں کو زبردست ویڈیوز میں تبدیل کر سکتے ہیں۔
9.بسٹ انڈسٹری کی خرافات اور حقائق.
کیا آپ کے کاروبار یا مصنوعات یا صنعت سے متعلق کوئی خرافات ہیں؟ اس یوٹیوب شارٹس آئیڈیا کے ساتھ ان کی مدد کریں۔ حقیقت کو دھندلا پن سے نکالنے اور اپنے برانڈ میں دلچسپی پیدا کرنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہے۔ ایسا اس لیے ہوتا ہے کہ خرافات کا پردہ فاش کرکے، آپ اپنی مہارت کا مظاہرہ کر رہے ہیں اور اس طرح سامعین کو آپ پر زیادہ اعتماد کرنے میں مدد ملتی ہے۔

اس ٹیمپلیٹ کو بطور بہترین کینوس کے طور پر استعمال کریں تاکہ آپ کے علم کو بائٹ سائز کے سنیک ایبل مواد میں مرتب کیا جا سکے، جبکہ اپنے ناظرین کی مدد بھی کریں۔ مزید دلچسپی پیدا کرنے کے لیے آپ اصل فوٹیج کے ساتھ اپنا وائس اوور بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ معروف جرائد سے حوالہ دے رہے ہیں تو، قابل اعتبار اقتباس شامل کرنے کے لیے ٹیکسٹ فیچر کا استعمال کریں۔
10.حوصلہ افزا مواد شائع کریں۔
تحریکی مواد ہمیشہ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز میں اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے مواد میں سے ایک رہا ہے۔ اس کے علاوہ، اس قسم کا مواد عمر کی حد سے محدود نہیں ہے، کیونکہ ایک متاثر کن ویڈیو پورے بورڈ کے لوگوں کو اپیل کر سکتی ہے۔ جب کہ کچھ کاروباروں کے لیے، یہ خود پروڈکٹ یا سروس میں بُنا جا سکتا ہے، مثال کے طور پر اگر آپ ایک تعلیمی ادارہ ہیں، تو کامیابی کے ارد گرد محرک مواد آپ کے لیے اچھا کام کرے گا۔

تاہم، دوسرے کاروباروں کے لیے، آپ کو ترغیبی مواد کے لیے اپنے آئیڈیاز کے ساتھ تخلیقی ہونا پڑے گا تاکہ آپ کے YouTube شارٹس مجبور نہ ہوں بلکہ آپ کے پروڈکٹ یا سروس کے ساتھ باضابطہ طور پر گھل مل جائیں۔

یوٹیوب شارٹس کا ایک سادہ محرک یہ ہے کہ تصویروں اور ویڈیوز کا ایک خوبصورت مونٹیج استعمال کیا جائے اور اس کے ساتھ موٹیویشنل اقتباسات جو صورتحال کے مطابق ہوں، جیسا کہ اس ویڈیو کا معاملہ ہے۔ یوٹیوب شارٹس کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ ان کا طول و عرض ایک انسٹاگرام ریل جیسا ہے جو کراس پبلشنگ مواد کو آسان بناتا ہے۔
11. اپنے مقام سے متعلق منفرد حقائق کا اشتراک کریں۔
اپنے مقام سے متعلق منفرد حقائق کا اشتراک آپ کو ایک سوچنے والے رہنما کے طور پر بناتا ہے - کوئی ایسا شخص جو جانتا ہو کہ وہ کس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ YouTube Shorts کا یہ آئیڈیا آپ کے سامعین کے ساتھ آپ کی مہارت اور اعتماد کو قائم کرنے میں بہت آگے جا سکتا ہے۔ یہ آپ کے پروڈکٹ یا سروس کو بہت زیادہ فروخت کیے بغیر بالواسطہ طور پر فروغ دینے کا ایک ذریعہ بھی ہو سکتا ہے۔

کسی موضوع پر فہرست کی طرح آسان چیز جس کا براہ راست تعلق آپ کے مقام سے ہے اس سے کام آسانی سے اور جلدی ہو سکتا ہے۔ مثال کے طور پر اگر آپ ایک جم یا فٹنس سنٹر ہیں، تو آپ ورزش سے متعلق پانچ حقائق پر یوٹیوب شارٹس ویڈیو بنا سکتے ہیں - یہ براہ راست آپ کے فٹنس اور صحت کے شوقین افراد کے ٹارگٹ سامعین کو اپیل کرتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ انہیں بتاتے ہوئے ان کے درد کی بات بھی کرتا ہے۔ آپ جانتے ہیں کہ آپ کس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔

حقائق پر مبنی اپنی فہرست بنانے کے لیے، پہلے 4-5 حقائق کی ایک فہرست جمع کریں جنہیں آپ شیئر کرنا چاہتے ہیں اور پھر یا تو آپ نے جو فوٹیج بنائی ہے یا InVideo کی اسٹاک میڈیا لائبریری سے کلپس کا استعمال کریں تاکہ ایک شاندار مونٹیج بنایا جا سکے جو پیغام کو رکھتا ہو۔ اس پار، جیسا کہ نیچے اس ٹیمپلیٹ میں ہے۔ اس خیال کو مزید معتبر بنانے میں آپ کی تحقیق یا مطالعہ کے ذرائع شامل کرنے میں جو چیز مدد کر سکتی ہے۔
12.طویل شکل کے مواد کو دوبارہ استعمال کریں۔
اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی یوٹیوب چینل ہے، تو یہ یوٹیوب شارٹس کا ایک بہترین آئیڈیا ہے۔ یہ آپ کی کوشش کو نصف میں کم کر دیتا ہے لیکن آپ کو شاندار نتائج دیتا ہے۔ لیکن یہاں تک کہ اگر آپ براہ راست ویڈیوز نہیں بناتے ہیں، لیکن دیگر طویل شکل والے مواد جیسے مضامین، جرائد اور بلاگز تخلیق کرتے ہیں – آپ مختصر YouTube Shorts ویڈیوز میں تبدیل کرنے کے لیے ان میں سے ٹکڑوں کو چن سکتے ہیں۔

توجہ کا دورانیہ کم ہونے کے ساتھ، یہ ناظرین کو مغلوب کیے بغیر معتبر معلومات حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ مواد کے ایک بڑے حصے سے معلومات لے کر ایک مختصر 45-60 سیکنڈ منی ٹیوٹوریل بنانے کے حوالے سے سوچیں۔ آپ یہ دو طریقوں سے کر سکتے ہیں - یا تو اپنے طویل فارم والے مواد میں سے کسی ایک آئیڈیا پر توجہ مرکوز کریں، یا اپنے مواد کے لمبے ٹکڑے کو ایک فوری ٹیوٹوریل طرز کی ویڈیو میں گاڑھا کریں تاکہ سامعین کو آنے والی چیزوں کی ایک جھلک ملے، جیسا کہ معاملہ ہے۔ ذیل میں اس ویڈیو ٹیمپلیٹ کے ساتھ۔ اسے استعمال کرنے کے لیے، صرف میڈیا اور ٹیکسٹ کو اپنے سے تبدیل کریں اور آپ جانے کے لیے تیار ہیں۔
13. کہانی کی ویڈیوز کے ساتھ اپنے برانڈ کو انسانی بنائیں.
ہر ایک اچھی کہانی سے محبت کرتا ہے- چاہے وہ برانڈز سے ہی کیوں نہ ہو۔ YouTube Shorts سے ہٹ کر ایک آئیڈیا آپ کی تخلیقی صلاحیتوں کو ایک مضحکہ خیز، متحرک یا دل کو چھونے والی کہانی کا اشتراک کر کے آزما سکتا ہے جو سامعین کو آپ کے بنیادی برانڈ اصولوں سے جوڑتا ہے۔ اس سے سامعین کو بیک وقت آپ کے برانڈ کے ساتھ جذباتی رابطہ قائم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

جذباتی کہانیاں تخلیق کرنے کے لیے، آپ اپنے پروڈکٹ یا سروس کے تناظر میں ایسے حالات کے بارے میں سوچنا چاہتے ہیں جو سامعین کو قابل رشک معلوم ہوں گے اور پھر اس کے ارد گرد ایک مختصر ویڈیو بنائیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ گدے کی کمپنی ہیں، تو ایک متعلقہ صورتحال جس پر آپ اپنی ویڈیو کے لیے توجہ مرکوز کر سکتے ہیں وہ ہے خراب حالت میں سونے سے گردن میں درد یا نیند میں خلل اور اس کی وجوہات۔ یاد رکھیں، آپ کے پاس اپنا پیغام پہنچانے کے لیے صرف 60 سیکنڈز ہیں، اس لیے آپ اپنے بیانیے کو کرکرا رکھنا چاہتے ہیں لیکن پھر بھی اسے جذباتی طور پر جوڑنا چاہتے ہیں۔

مثال کے طور پر پالتو جانوروں کی دیکھ بھال کے بارے میں اس ویڈیو میں، ایک پالتو جانور کے نقطہ نظر سے کہانی سنائی گئی ہے – جو کہ پالتو جانوروں کے والدین کو متعلقہ، پیارا اور صحت بخش لگتا ہے۔ اسے اپنا بنانے کے لیے، آپ کلپس اور ٹیکسٹ کو اپنے سے بدل سکتے ہیں اور جادو ہوتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔
14. ایک ان باکسنگ ویڈیو بنائیں
اگر آپ پروڈکٹ پر مبنی برانڈ ہیں، تو ان باکسنگ ویڈیو بنانا یوٹیوب شارٹس کا ایک بہترین آئیڈیا ہے۔ ان باکسنگ ویڈیوز بہت مقبول ہیں جیسا کہ یہ ہے - اور اگر آپ اسے 1 منٹ کے تیز تجربے میں تبدیل کرتے ہیں، تو یہ آپ کی پیکیجنگ اور خود پروڈکٹ میں تیز رفتار، اعلی توانائی کی جھلک دکھاتا ہے۔ یہ صارف کے تجربے کی ایک بہترین مشق ہے اور آپ کے سامعین پر آپ کے برانڈ کے تاثر کو بہتر بنا سکتی ہے۔

ایک بار ان باکسنگ ویڈیو بنانے کا طریقہ گھر میں اس عمل کو شوٹ کرنا ہے۔ متبادل کے طور پر، آپ بلاگرز کے ساتھ اپنے طاق میں بھی گٹھ جوڑ کر سکتے ہیں اور ان سے ایسی ویڈیوز بنانے کے لیے کہہ سکتے ہیں جنہیں آپ مزید انوکھے تجربے کے لیے مونٹیج میں باندھ سکتے ہیں۔ آپ کو صرف ان کے رد عمل کو ریکارڈ کرنے اور اسے ایک پرکشش ٹیمپلیٹ پر ٹائم لائن کی شکل میں مرتب کرنے کی ضرورت ہے جیسا کہ ذیل میں شیئر کیا گیا ہے اور آپ تیار ہیں۔ یہ صارف کے تیار کردہ مواد کو اچھے استعمال میں ڈالنے کا ایک بہترین طریقہ بھی ہے۔
15.ایک منٹ میں خبریں۔
اگر آپ دنیا بھر میں جو کچھ ہو رہا ہے اسے YouTube Shorts ویڈیو کے طور پر شیئر کرنا چاہتے ہیں تو یہ آئیڈیا بہت اچھا کام کرتا ہے۔ یہ آپ کے سامعین کو اپ ٹو ڈیٹ رکھنے میں مدد کرنے کے لیے بہت اچھا ہے جو آپ کے مقام یا صنعت میں ہو رہا ہے۔ اگرچہ یہ باضابطہ طور پر کسی ایسے شخص کے لیے بہترین کام کرتا ہے جو صحافت یا نیوز میڈیا میں کام کرتا ہے، لیکن یہ دیگر صنعتوں جیسے کہ رئیل اسٹیٹ یا صحت کی دیکھ بھال کے لیے کام کر سکتا ہے – مارکیٹ کی تازہ کاریوں کا اشتراک کرنے کے لیے۔

یہ YouTube شارٹس آئیڈیا آپ کو متنوع ہجوم کے ساتھ مشغول ہونے میں مدد کرتا ہے جہاں سے وہ مختلف مواد استعمال کرتے ہیں۔ آپ سب سے اوپر 5 واقعات یا سب سے زیادہ متعلقہ مارکیٹ اپ ڈیٹس کو تصاویر کے ساتھ مرتب کر سکتے ہیں اور وائس اوور اور کیپشنز کے مرکب کے ساتھ ان کی وضاحت کر سکتے ہیں۔ یہ ہفتے یا مہینے کے اہم واقعات کا احاطہ کرنے میں مدد کرتا ہے اور معلومات کو 60 سیکنڈ میں پیک کرنے کا ایک پرکشش طریقہ ہے۔

Comments

Popular posts from this blog

وہشی ڈرامہ کاسٹ، آغاز کی تاریخ، شیڈول، اور پرومو HUM TV اسے اپ ڈیٹ کر دیا گیا ہے۔

سہولت کی شادی، اشنا شاہ اور فیروز خان کے ڈرامہ حبس کی بدولت نیٹیزنز

منال خان نے کائلی جینر کی 'ناشتے' کی کہانی کو اپنی طرح شیئر کیا، ٹوئٹر پر ردعمل ظاہر کیا۔